Witamy w naszym nowym serwisie internetowym połączonym z nowym bardziej funkcjonalnym serwisem sprzedaży biletów. Nowa odsłona naszego systemu to nowe możliwości dla naszych pasażerów.

Oprócz dotychczasowych możliwości jak wysyłka biletu na e-mail, czy możliwości zakupu produktów dodatkowych jak bagaż dodatkowy czy bagaż specjalny pojawiają się całkiem nowe możliwości.

Poniżej prezentujemy najważniejsze funkcje systemu zakupowego.

Już teraz pojawia się długo oczekiwana funkcjonalność wysyłki biletu na SMS. Tym samym do odbycia podróży wystarczy okazanie kierowcy ekranu telefonu z widokiem otrzymanego SMSa zawierającego otrzymany bilet.


To nowe udogodnienie umożliwia zakup biletu i wysłanie go na numer telefonu osoby, która będzie odbywać podróż. Bilet dla dziecka, współmałżonka, członka rodziny czy znajomego – nic prostszego wystarczy w procesie zakupu podać numer bliskiej nam osoby, aby to ona otrzymała na telefon SMS z zakupionym biletem.



Możliwość zarządzania biletem

Każdy użytkownik systemu ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego biletu zgodnie z warunkami przewidzianymi regulaminem przewozu Żak Tourist. Zwrot możliwy jest zarówno dla zakupów anonimowych jak i dokonanych przez zarejestrowanych użytkowników.

Zarejestrowani użytkownicy maja również możliwość dokonania zmiany daty wyjazdu dla posiadanych biletów. Zmiana daty przejazdu ograniczana jest dla biletów promocyjnych. Zmiana daty przejazdu umożliwia jedynie zmianę daty bez zmiany trasy i ceny przejazdu.



Możliwość generowania faktur VAT do zakupionych biletów


Oddajemy do dyspozycji pasażerów możliwość uzyskania faktury na kupowane bilety - już w procesie zakupu. Wystarczy podanie wymaganych danych osobowych i pobranie wygenerowanego dokumentu. System umożliwia również samodzielne skorygowanie wystawionych dokumentów sprzedażowych.

Historia zamówień
Każdy zarejestrowany w systemie użytkownik ma dostęp do wszystkich realizowanych zakupów, z możliwością ponownej wysyłki biletu na SMS, zwrotu biletu, zmiany daty przejazdu oraz pobrania dokumentów sprzedażowych. Zarejestrowani użytkownicy mają również podgląd do programów lojalnościowych, w których uczestniczą i ilości zgromadzonych punktów w Sakwie Żaka.



Program Lojalnościowy


W ramach programu lojalnościowego zarejestrowani użytkownicy systemu maja możliwość gromadzenia punktów za dokonywane z nami podróże oraz dokonywania zakupu biletów opłacanych punktami zebranymi w ramach uczestnictwa w programie lojalnościowym. Zakup biletu za zgromadzone punkty możliwy jest jedynie wtedy, jeśli użytkownik zgromadzi ilość punktów niezbędna do pokrycia pełnej ceny wybranego biletu.

Mało tego !!! Wszyscy dotychczasowi klienci naszego programu lojalościowego po ponownym zarejestrowaniu się w systemie dostają extra 5 dukatów. Premia obowiązuje tylko w miesiącu Kwietniu, dlatego warto się spieszyć :) Jeżeli masz Sakwę Żaka kliknij po więcej informacji





Zmiany w Karcie Stałego Klienta

Nie zapominamy również o naszych stałych klientach. Posiadaczom karty, polecamy podczas zakupu biletu on-line wybór ulgi Karta Stałego Klienta. Wybór ten, automatycznie zmieni cenę biletu. Podczas wsiadania do autokaru - kierowca sprawdzi dane z karty z danymi na liście, także nie zapomnijcie jej zabrać.

Mamy nadzieję że nasz nowy serwis będzie łatwy w obsłudze, intuicyjny i zachęcie do częstszego zakupu biletów i odbywania podróży na pokładzie autokarów Żak Express.
Zachęcamy do przesyłania Waszych opinii i sugestii dotyczących naszego nowego serwisu. Chcemy się zmieniać na miarę Waszych oczekiwań. Pomysły i sugestie prosimy nadsyłać na nasz adres: zakexpress@o2.pl
Na zachętę, możemy dodać, że to nie koniec dobrych zmian ;-)

 
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.