Masz pytanie? Może tu znajdziesz odpowiedź.
Najczęściej zadawane pytania

Masz pytanie? Zobacz poniżej czy znajdziesz na nie odpowiedź. Dokładamy wszelkich starań, by wszystko było jasne dla naszych pasażerów, jeśli nie znajdziesz odpowiedzi w poniższych pytaniach skontaktuj się z nami dzwoniąc pod numer infolinii : 703 20 20 22

GDZIE MOGĘ KUPIĆ BILET?  

Bilet na przejazd można kupić:
a) przez stronę internetową zakexpress.com.pl – zakładka KUB BILET,
b) w naszych punktach sprzedaży oraz u  naszych agentów
c) rezerwując przejazd dzwoniąc na numer infolinii –płatność jest  bezpośrednio u kierowcy.

CZY MOŻNA KUPIĆ BILET U KIEROWCY / na przystanku /BEZ UPRZEDNIEJ REZERWACJI?

TAK, pod warunkiem wolnych miejsc w autokarze.

CZY MUSZĘ DRUKOWAĆ BILET?

Nie, wystarczy, że masz go w telefonie lub podasz imię i nazwisko przy wsiadaniu do autokaru. 

CZY PRZEWOZIMY PRZESYŁKI?<

NIE

CZY MOŻNA WSIĄŚĆ/WYSIĄŚĆ DO/Z AUTOKARU NA TRASIE JEGO PRZEJAZDU ?

NIE. Autobusy zatrzymują się tylko na wyznaczonych przystankach w rozkładzie jazdy 

CZY MOŻNA PRZEWOZIĆ ZWIERZĘTA?

 W wyjątkowych sytuacjach na prośbę Klienta Przewoźnik może wyrazić zgodę na przewóz małego zwierzęcia (PIES, KOT, KRÓLIK DO 4 KG) „ Przewóz zwierząt musi być zgłoszony pod nr infolinii. Zgoda na przewóz wydawana jest ustnie, a pasażer zobowiązany jest do wykupu biletu dla zwierzęcia. Wyjątkiem są psy przewodnicy, które  podróżują bezpłatnie z osobami niewidomymi.

O KTÓREJ MAM STAWIĆ SIĘ NA PRZYSTANKU?

Zgodnie z regulaminem Przewoźnika pasażer zobowiązany jest do stawienia się na przystanku 10 min przed planowanym odjazdem, 

W JAKICH PRZYPADKACH KIEROWCA MOŻE ODMÓWIĆ PRZEWOZU PASAŻERA POMIMO DOKONANEJ REZERWACJI LUB POSIADANIA BILETU?

Kierowca może odmówić przewozu jeśli pasażer jest w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innego podobnie działającego środka.
 

JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ DOTYCZĄCĄ ŻAK EXPRESS?

Reklamacje należy kierować  listownie na adres: BUT „ŻAK TOURIST”  Sp. z o. o. ul. Rybacka 2, 16-300 Augustów w okresie do miesiąca od zaistniałej okoliczności będącej przedmiotem reklamacji  . Osobą uprawnioną do reklamacji jest pasażer,  jego prawny opiekun lub pełnomocnik.

JAKIE AUTOKARY PRZEWOŻA PASAŻERÓW NA LINI ŻAK EXPRESS?

Każdy z naszych autokarów posiada tablice kierunkową oraz oznaczony jest LOGIEM naszej firmy. Są to autokary  o podwyższonym standardzie, posiadają czynne toalety, klimatyzację, dostęp do bezprzewodowego Internetu, system lokalizacji GPS.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.